BOOTS, BOWS AND BREAKFAST

2:09 AM



Hey loves,
this outfit was from last week in Hanover! Me and my friend went to a beautiful Café/Hotel and had some breakfast and of course as always I wanted to share my outfit with you! I am actually going back to Hanover today and staying with my friend for another 3 days, I'm so happy when I get to visit another city and of course spend these days with one of my best friends!
Do you know that feeling you get when you travel even if it's not that far, I love to put my headphones on and think about life for hours.. Or maybe just sleep haha! Love, Daria

Hey meine lieben,
ich habe mich jetzt dazu entschieden meine Blogposts auch auf Deutsch zu schreiben! In der grauen Schrift findet Ihr dann immer den deutschen Blogpost. Dieses Outfit ist von letzter Woche. Wir waren ein bisschen in der Stadt unterwegs und haben in einem super süßen Café/Hotel gefrühstückt. Ich habe mal wieder eine meiner besten Freundinnen dort besucht weil wir uns einfach zu doll vermissen und es immer schön ist eine andere Stadt zu besuchen. Heute fahre ich tatsächlich wieder hin und bleibe 3 Tage, ich freue mich total darauf! Ich freue mich auch schon total aufs Flixbus/Bahn fahren, wer kennt's? Ich liebe es einfach stundenlang Musik zu hören und übers Leben nachzudenken.. Oder einfach zu Schlafen haha! Love, Daria

Outfit Details:
*contains Adlinks

Top (apply the code: DARIA10 for 10% off): Stelly
Jeans (similiar): Asos
Boots: Zara
Geometric Necklace: Happiness Boutique
Shell Necklace: Stilnest
Bag: Gucci
Jean Jacket: Shein
Earrings: Happiness Boutique 
Bracelet: Atolyestone

You Might Also Like

0 Kommentare